sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

Home Training vk6 ärstyneisyyttä, väsymystä ja jatkuvaa näläntunnetta


"Haluun voittaa itseni,
jokainen päivä,
antaa mulle uuden syyn elää,
ja uuden syyn yrittää,
tehdä asiat täysillä"


Fitverstas luo mahdollisuuksia tehdä unelmista totta, laittaa itselleen tavoitteita ja toteuttaa niitä. Säkin voit olla osana tätä ja tehdä muutoksia sun omassa elämässä ja arvostaa lopputulosta. 
Tiet joilla on kuljettu päämäärään eivät aina ole helppoja, mutta luovuttaminen ei ole vaihtoehto! 

Mä oon ihminen jolla ei aina asiat mee ihan niinku haluisin ja oon todella vihainen itselleni jos epäonnistun millään tapaa asioissa. No tää viikko ei mennyt mulla todellakaan niin kuin olisin suunnitellut ja halunnut. Mun piti aloittaa Home Training sykli2 ja vetää ekat treenit tällä uudella ohjelmalla. Pää ja keho sano kuitenkin jotain aivan muuta. 

Mulla on ollu armoton nälkä 24/7 en oo pystyny keskittymään koulussa oon vaan ajatellut ruokaa. Tähän vielä lisäksi se, että olen ollut todella väsynyt koko ajan, henkisesti ja fyysisesti joten treenit ei olisi tullut kuulonkaan. Koko viikon suurin työ oli se, että sain itseni sängystä ylös, olin sitten nukkunut 7 tai 12 tuntia, lopputulos oli sama.  Ei tosiaan oo mun tapasta, että koko viikko mennään tällä samalla vaihteella, joten tää todellakin söi mua sisältä.  Ja olin todella pettynyt etten saanut aikaiseksi tehdä mitään.

Tämä kaikki siis tietenkin lisäsi mun ärtymystä, olin todella kiukkuinen ja vihainen koko viikon. Sen huomasi myös somen käytön vähyydestä, yleensä oon todella aktiivinen insagramissa ja snäpissä. Mutta tällä viikolla mua ei vaan kiinnostanut. Ihan sama mitä tein, kävinkö ulkona raittiissa ilmassa lenkillä, kuuntelinko musiikkia, näinkö kavereita, meninkö kouluun, yritinkö aloittaa treenin lopputulos oli sama, mikään ei vaan kiinnostanut. 

Oon ihminen joka pettyy itseensä ja siihen etten pysy tavoitteissa jotka olen päättänyt. Tää viikko vaan näytti mulle taas sen, ettei pidä antaa periksi vaan pitää yrittää vaan lujempaa ja kovempaa. Tein päätöksiä itselleni huomenna alkavalle uudelle viikolle :" teen hommat entistä paremmin ja täysillä enkä anna itselleni muuta vaihtoehtoa". Tuhlasin jo yhden viikon itsesääliin ja itseni vihaamiseen, joten en todellakaan anna itseni tehdä niin enää toista viikkoa. 

Tästä postauksesta ei tuu kauheen pitkä, mut halusin tällä vaan kertoo sen, että aina ei kaikki ole ihan mustavalkoista ja helppoa. Oman pään kanssa taisteleminen tuo todellakin haastetta treenaamiseen ja päätöksissä pysymiseen enkä sitä ole halunnut koskaan keltään peitellä. Mulla ei ole syytä valehdella ja esittää tekeväni treenejä. Olisinha mä voinu koko tän viikon ottaa itestäni kuvia treenivaatteet päällä ja esittää et treenasin, mut en halua tehdä niin. Haluan olla rehellinen ja pyytää itseltäni anteeksi, etten tänä viikkona pysynyt mun tavoitteissa ja heitin hanskat tiskiin. Mutta nyt ne hanskat on nostettava sieltä pöydältä ja otettava se tavoite takaisin. 

Tavoitteet luotiin toteutettavaksi ja mun ei ole ollut tapana luovuttaa, tää viikko näytti mulle sen, että mun pitää näyttää itelleni mistä must on tehny ja mihin kaikkeen mä oikeesti pystyn, kun sitä oikeasti haluan. Mä sain mahdollisuuden päästä mukaan mahtavaa Pr-tiimi porukkaa Fitverstaan ohjeistuksella, joten todellakaan halua heittää tätä tilaisuutta yhden huonosti menneen viikon takia hukkaan. Mä nousen täältä ja teen hommat täysillä loppuun. 

sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

Home Training vk4 + lepoviikkko


"Train like a athlete,
eat like a nutritionist,
sleep like a baby,
win like a champion."


Tutustu Fitverstaaseen heidän omilla nettisivuillaan, sieltä löydät varmasti noin kolmenkymmenen ohjelmapaketin seasta itsellesi sopivimman. Ohjelmat ovat monipuolisia ja todella selkeitä, ohjelmien mukana tulee myös videot joiden avulla minun treenaaminen on ainakin ollut helpompaa, koska en välttämättä ymmärrä lukemaani ohjetta kuinka jokin liike tehdään. Fitverstaalla on treeniohjelmia niin kotiin kuin salille, joten voit valita haluatko treenata kotona vai salilla. 

Fitverstaalla on myös oma valmentaja tiimi johon voit käydä tutustumassa TÄÄLLÄ.

Itsellänihän on ohjelmana Home Training Concept naisille tarkoitettuna, miehille tälläinen ohjelma on myös omanaan. Itse olen nyt tehnyt tällä ohjelmalla neljä viikkoa ja olen ollut tähän tyytyväinen ja tykännyt todella paljon. Itselläni suurimmaksi ongelmaksi ovat tulleet kyykyt, jostain syystä en vain osaa tehdä niitä oikein. Olen katsonut peilistä kun teen sen, olen katsonut netistä videoita ja tehnyt vaikka mitä, mutta ei ne eivät vaan onnistu ja se kyllä ottaa niin paljon päähän. Muutenkin mulla on joitain teknisiä ongelmia joiden liikkeiden teossa, mutta varmaan ajan kanssa saan ne kuntoon.

Mun kehonhallinta on muutenkin aina ollut tosi hunoa ja mulla on joitain vaikeuksia löytää oikea hengitystapa treenaamiseen. Välillä unohdan hengittää, välillä en osaa yhtä aikaisesti hengittää ja jännittää lihaksia, joskus unohdan laskea sarjoja koska hengitän. Tälläsiä mielenkiintoisia ongelmia mulla on treenaamisessa. Mut koitan joka kerta keskittyy näihin ongelmiin ja harjottaa et saan ne pois. Jos näitä mun henkilökohtaisia ihme ongelmia ei lasketa treenit on sujuneet todella hyvin ja oon saanu niistä todella paljon energiaa. 

Tämän neljänviikon aikana kehossa ei mitään suurta muutosta ole tapahtunut ja veikkaan että suurin syy tähän on se, että mun ruokailut ei ole oikein sujunut. Mun on todella vaikea luopua noista maitotuotteista joista mun piti luopua jo joulukuussa. Mutta ku oot koko ikäs niitä käyttäny niin tietäähän sen ettei siitä noin vain luovuta. Toinen ongelma on se RAHA, mulla ei kuussa jää hirveitä määriä käyttörahaa joka tuottaa ongelmaa syömiseen. En pysty syömään niin paljon ja juuri niitä ruokatuotteita mitä kuuluisi ja pitäisi. Ajattelin, että voisin tästä syömisestä tehdä ihan erillisen postauksen, niin teillekin valkenee vähän paremmin tää mun tilanne ja suhde ruokaan. 

Fitverstaalla on myös erillinen ravintopaketti johon voit käydä tutustumassa TÄÄLLÄ.

Sit voisin vähän kertoo teille mun lomaviikosta. Tosiaan Sykli1 kesti sen neljä viikkoa ja se tuli päätökseen viikko sitten. Viikko sitten sunnuntaina, mulla tosiaan alko hiihtoloma ja kappas kummaa myös kuume nousi ja koko keho täyttyi räästä, todella ihanaa. Me lähdettiin sunnuntaina lappiin ja oltiin siellä torstaihin asti. Olin siis kipeä koko tuon ajan ja treenit jäivät siis tekemättä, joten päätin pitää lepoviikon. 

Muuten lepoviikko toteutui, mutta päätin kerta olin lappiin asti tullut niin lähden kyllä kävelemään 11km lenkin tunturille ja tiistaina käytiin kävelemässä Rovaniemellä. Voin kertoa, että nämä molemmat reissut osoittivat sen, että olen yksi jääräpää. Vaikka kuinka oli voimaton ja suomeksi sanottuna paska olo niin silti laitoin jalkaa toisen eteen, mutta ei se kyllä ollut kauheen järkevää kun henki kulki juuri ja juuri. 

Lepoviikko teki myös siitä hyvää, ettei levännyt ihan kokonaan vaan käveli ja kävin myös perjantaina tallilla ratsastamassa. Mutta treenit annoin olla levolla koko viikon. Ja se teki musta ainakin kropalle ihan hyvää, se sai levätä ihan kunnolla ja antaa itelleen hetkeks tilaa. Näillä levoilla on paljon mukavempi startata sykli2 joka kestää sen neljä viikkoa ja sitten tää ohjelma ois taputeltu. Kerkesin ennen tätä pr-tiimi hommaa ostaa Bikini1 joten kun tää ohjelmapaketti loppuu niin loppu kevääks siirrytään salilla Bikini paketin kimppuun. 

Aurinkoista ja lämmintä maaliskuuta teille kaikille !



::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }