tiistai 21. helmikuuta 2017

Home Training vk3 lenkkeily


" Urheilu on mulle mahdollisuus,
se luo mulle mahdollisuuksia,
muuttaa itseäni."


Kun tää viikko starttas, mulla oli hirveesti virtaa ja aivan mahtava fiilis. Tein treeni1 ja kävin kaks kertaa lenkillä 7km ja 3km. Mä ajattelin et pidän tän tahin koko viikon alusta loppuun asti. Mä kuitenkin hieman epäonnistuin siinä, ainakin treenien osalta. Oon siitä hieman vihanen itselleni, että miks en saanu itteeni virtaa vetää treenejä, kun voimat riitti vain lenkkeilyyn. Siks mä haluunkin nyt kertoo teille kuinka oon tehny lenkkeilystä mun voimavaran ja saan kyl kiittää siitä Fitverstasta.

Lenkkeily luo mulle paljon mahdollisuuksia. Mä lähen ulos ja laitan nupitkorville, mä meen mun omaan maailmaan hetkeks. Mä rentoudun ja tunnen kuinka elossa mä olen. Mulle on ilo et mulla on kaks jalkaa jolla köpötellä tuolla pitkin poikin, se on kuitenkin tavallaan lahja jonka olen elämiseen saanut. Ja oon oppinu arvostaan sitä, että mulla on mahdollisuus liikkua. Oon ennen ollut sen suhteen aika kiittämätön. 

Mä oon aina tykänny lenkkeillä, mut aina en oo saanu aikaseks lähteä ulos ja vaan kävellä. Tän fitverstaan treeni ohjelman ansiosta, mä oon kuitenkin saanut lisäpotkua ulos lähtemiseen. Mä en anna itelleni niin paljon enää periks sen suhteen jos en vaan jaksa lähteä. Sillon mä teen päätöksen ja itselleni vaihtoehdon: "mä lähden ulos". Mä en tee itselleni enää vaihtoehtoa olla menemättä. Loppujen lopuks mä saan siitä ulkona olosta kuitenkin todella paljon virtaa ja hyvää oloa. 

Lenkkeily luo mulle mahdollisuuksia. Mulla saattaa eka olla päässä ajatus millaisen lenkin kierrän, kunnes tulen tien risteykseen ja päätänkin lähteä kiertämään pitempää kautta. Siinä mulla on mahdollisuus päättää itse ja valita, että mä kierrän sen pitemmän lenkin. Ja kun sen oon tehny, mä kiitä itseäni ja oon ylpee itestäni. Mun mielestä jokasesta suorituksesta ja itsensä haastamisesta pitää ja saa olla ylpeä. Se auttaa jaksamaan. 

Vaikka treenit ei viikolla kolme oikein sujunut, niin mä en anna sen pistää mua alas ja heittää hanskoja tiskiin. Vaan päinvastoin mä käännän sen asian niin, että jokainen uusi päivä ja uusi viikko luo mulle mahdollisuuden tehdä hommat paremmin ja enemmän täysille kuin edellisenä päivänä tai edellisenä viikkona. Joka tapauksessa mä yritän joka päivä yhä enemmän ja enemmän. 

Mä haluun vaan sanoo teille kaikille, että aina on mahdollisuuksia ja meillä kaikilla on mahdollisuus tehdä sitä omaa juttua ja sitä mikä tuntuu hyvälle. Ei anneta periksi, meissä kaikissa on voimaa. Aivan mahtavaa alku- ja loppuviikkoa teille kaikille, muistakaa antaa itsellenne mahdollisuus ! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }